مطالبه انجام وظایف قانونی دستگاه‌های مربوطه برای ارائه خدمات در مسیر پرتردد زندان بزرگ 

10:15 - 22 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۱۳۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مطالبه انجام وظایف قانونی دستگاه‌های مربوطه برای ارائه خدمات در مسیر پرتردد زندان بزرگ 
رئیس کل دادگستری تهران گفت: دسترسی و زیرساخت‌ها در مسیر ایاب و ذهاب به زندان تهران بزرگ مناسب نیست و دستگاه‌های خدمت رسان و متولی باید آن را در اولویت قرار دهند.

خبرگزاری میزان_ علی القاصی در حاشیه بازدید از زندان تهران بزرگ، از پیگیری رفع مشکلات راه‌های دسترسی و امکانات زیرساختی مورد نیاز برای ایاب و ذهاب و ملاقات خانواده زندانیان در راستای حفظ حقوق عامه و شهروندان خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: با توجه به اینکه زندان تهران بزرگ، بزرگترین زندان استان است که افراد زیادی در آن نگهداری می‌شوند، ضرورت دارد تا دسترسی خانواده زندانیان از حیث خدمات و امکاناتی که به خانواده زندانیان و زندانی داده می‌شود نیز به همین تناسب افزایش یافته و اولویت لازم توسط دستگاه‌های خدمت رسان و متولی داده شود.

وی افزود: بدلیل مسافت و فاصله‌ای که زندان تهران بزرگ، با مرکز شهر دارد و تعداد جمعیت کیفری که در این زندان نگهداری می‌شوند در حال حاضر دسترسی و زیرساخت‌ها در مسیر ایاب و ذهاب به این زندان مناسب نیست و طی جلساتی با دستگاه‌های مربوطه از جمله راه و شهرسازی، دستگاه‌های خدمت رسان در زمینه ایاب و ذهاب، آب و برق و دستگاه‌های تامین کننده نظم و امنیت عمومی موضوع مورد پیگیری قرار گرفته که لازم است نسبت به انجام وظایف اقدام کنند.

القاصی تاکید کرد با توجه به بازدید صورت گرفته و در راستای حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی، سرعت در انجام وظایف قانونی و ارائه خدمات مناسب در این مسیر پرتردد مورد مطالبه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *